Mltsnl alaismom merhaba bizde 16 dayız sadece kan testi vermiştim 5+4 de kese görünmüştü 6+6 da bebiş göründü ondan sonra sağlık ocağına yönlendirdi doktor orda genel tahlil veriliyor
01180322 alaismom bizde yeni sayılırız 9+3 önümüzde uzun bir uol var .. sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
alaismom Mltsnl teşekkür ederim kan verdim 2091 çıktı beta hcg Salı devlet hastanesine gidip tahlillerimi vermeyi düşünüyorum sağlıkla gelir inşallah 🙏🏼
Mltsnl alaismom ya çok güzel yani kana göre inşllah Gittiğinizde keseyi de görürsünüz belki sizinde şimdi 6 hafta falandır hayırlısıyla gelsin bebişler ☺️