3 haftadır falan kanama alanı ile uğraşıyorum. Tamamen hareketsiz kalırsam eğer sadece WC gidersem. Kanama alanı küçülüyor. Kasık ağrım geçiyor. Ama ne zaman ayaga kalksam WC harici. Daha da kötüleşiyorum. Mesela Dr kontrolume gittim geldim. Kanama basladı. Yeni kanama alanı daha olustu. 15 haftalık hamileyim. Bebeğin büyüklüğünde pek bi problem yok. Genetiği de prob yok. Başına böyle bişey gelen var mı? Hala kasıklarım agrıyor. Doktor mgnzym ve progestan verdi. Ne zaman geçer. Endişeliyim işin açığı. Perinatoloji bölümüne de randevu aldım. Yarın gitcem ama biraz da morale ihtiyacım var. Başına böyle bişey gelen oldu mu olduysa nasıl atlatttı ne zaman geçti?