[silindi] Durulina__ hamileyken ve emzirirken sac boyatmak tavsiye edilmiyor zararli bircok kimyasal sac derinize degiyor ve kokluyorsunuz bir sure boyunca cigerlerinize giriyor kimyasa kokusu. Dogal diye satilan boyalarda da kimyasallar var maalesef sabredin bence boyatmayin.
Tugraseda Durulina__ yani doktoruma danıstım izin verdi organik boya ile boyatmama. Zaten kendi dip rengimi kullanıyorum kafa derime boya deymiyo. Koku içinde maske takarm diye düşündüm ama hala boyatmadım. 24+1im suan
Ezgiosmn Durulina__ bende saçlarımı boyadım ama evde kendim kuaförde değil evde organik amonyaksız saç boyası aldım kötü ağır ya da herhangi bi kokusu yoktu 2 hafta önce kendim boyadım bi sorun yaşamadım natura balance saç boyası
Durulina__ Beyzanury1234 aynen benimde kızıl dipim geldi resmen yarısı siyah yarısı kızıl olarak kullanıyorum djdjjf
Seastar88 İlk 4 ay boyatmadım ama daha sonra doktorumdan izin alarak inoa ile boyattım ve boyatıyorum.Biraz beyazlar fazla olunca tamamen moral bozuklugu oluyor🫠