Merhaba anneler, Biz 38 Haftaya girdik Bugun ama 2 gündür bebegimin hareketleri cok yavasladi hareket var ama cok hafif sakin Bi sekilde normalde cok sert cok belirgindi Hic durmuyordu Simdi böyle olunca Biraz korktum birseymi var acaba diye bilgisi olan varmi ?