Arkadaşlar birkaç günden beri akşam vakitlerinde başlayan çok az ayak altı kasintim oluyor bir süre kasiniyor sonra geciyor. Kaşıntıya birlikte yanma ve acıma da oluyor ama çok hafif bunlar. Baş parmagimin alt kısmındaki yer şişmiş ödem toplamış. Odemden mi kolestaz mi oluyorum şüpheye düştüm. Kolestaz olunca tüm vücut kaşınıyor musunuz? Başka belirtileriniz neler?