Merhaba güzel anneler ve anne adayları🌸 Biz bu gün 10+0 haftalık olduk 5. Haftadan sonra mide bulantılarından ölmek üzreydim nerdeyse, şimdi yavaş yavaş toparlandık azıcık baş dönmesi ve azıcık mide bulantımız var şu an. Cinsiyyeti öyrenmek için çok sabırsızlanıyorum🥰 en erken ne zaman öyrendiniz cinsiyyeti? Ve bize bu haftada tavsiyeleriniz neler ? Şimdiden teşekkürler😊🩷