anneoluyorumx Kızlar 32+3 oldum bugün eşimle etiketi kestik ve yıkmaya başlıyorm sizce erken mi değil mi Eşim tam zamanı diyor bana erken gibi geliyor 🤭 sizler kaçıncı haftada hazırladnz
babyface_ anneoluyorumx tam zamanı dahada agirlasacaksiniz ilerde hemde çok zevkli yapması 🥰 bende inşallah bu hafta halledeceğim
edaakc16 anneoluyorumx ben de 32+3 deyim hazırlamaya başladım Allah korusun ama ne olacağı belli olmaz hazır dursun daha iyi
35_tecrube anneoluyorumx bence zamanı ben 30 haftanın içindeyim ayın 23 de kontrol var duruma göre kontrolden sonra hazırlayacağım zaten yıkadım utuledim ben sadece çantaya girecek ama 35 ten sonrada temizlik olur dolaba ikramliklar yapılır zaten çok agirlasiriz
edaakc16 anneoluyorumx poyraz istiyoruz inşallah erkek olduğunu öğrendiğimizde hemen karar vermiştik inşallah siz de isim bulursunuz hayırlısıyla kucaklarımıza alalım inşallah 😍
Cigdemtrnn anneoluyorumx o sırada 19 haftalık olup hepsini yapmak isteyen ben🤣 bence güzel bir zaman ağırlaştıkça daha zor olur havalarda ısınıyor ütü yapmak zor olabilir
CemrePektas anneoluyorumx herkes 40da doğuracak diye birşey yok ki, bence 30 gibi eşyalar yıkanıp ütülenip dolaba yerleştirilmeli. 34 35 gibi de çanta hazırlanmalı. Çünkü özellikle son dönemde erken doğum yapan çok fazla