Ayglll bende Akdeniz anemisi taşıyıcılığı var , kansızlık yani , hap kullansam da kullanmasam da aynı , haplar fayda etmiyor . İlk gebeliğimde 8e kadar düştü , doktorum 7 olursa kan takviyesinde bulunması gerektiğini söylemişti . Allah’a şükür hiç gerek kalmadı 🙏🏻 o zamanlar başka ikinci doktora gittiğimizde bize direk yatış verdi kan takviyesi için , kabul etmedik biz. Kendi doktorumuza güvendiğimiz için . Şuan 8 aylık hamileyim ve bunda 9un altına düşmedi hiç. Sebebi nedir bilinmiyor