Pemberuya Hastane çantasında bebişlerinize kaç tane zıbın ve hastane çıkışı koydunuz kızlar? Ben doğumu il’de yapacağım için 3 tane tulum, 2 alt üst, 3 tane de zıbın koydum yeter sanırım🤔
Iscn Pemberuya yani yeter aslında ama ne olur ne olmaz bir iki parça yer varsa atıverın😂 ilk bebeğimde bir takım gıydırdık onla hastaneden çıktık zaten bir gece kaldım temizlememişlerdi bebeği eve gelınce yıkayıp giydırdık temiz temiz
Pemberuya Balahatunn iki tane de iç dış zıbın koydum kuzum ama o da aklımda aynen bikaç tane daha ekleyeyim diyorum
Pemberuya Iscn işte kaç gün kalırız orası var kimi 2 gün falan kalıyor diye kafam karıştı temkinli olayım dedim kuzum☺️
Mediha99 Ben bunları hazırladım ama 🫠1 tane 10 lu hemşireye verilecek 3 tane 5li hastane çıkışı iç zıbını ile birlikte 3 tane de alt üst şeklinde zıbın ve patikli alt 2 tane de önü tamamen açılan pijama
Ipek_2017 Ben a101 den kroloplast fermuarlı poşet aldım Sonra ameliyata verilecek olan hastane çıkışı + penye battaniye koydum 3 tane daha takım koydum tek tek fermuarlı poşetlere . (Zıbın bez+kundak+eldiven+çorap+şapka) Kendime de 3 takım koydum . Onları da ayrı ayrı koydum kilot + çorap şeklinde hepsine ekledim.