Kızlar 4 aylık hamileyim, 3 gündür sağ elimde uyuşma/karıncalanma var. Önceden sabah uyandığımda oluyordu sadece ama şimdi tüm gün sürüyor hatta geceleri ağrısında kalktığım bile oluyor. Birden acısı yükseldiğinde elimde ne varsa düşüveriyor. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? 😔