Masell Kızlar yenidoğan yastık kullanılmıyor biliyorum ama yatağı biraz yumuşak.Yumuşak bir yastık koyuyorum beline kadar yastığa yatırıyorum.Kaynanamlar gördü baya tepki gösterdi.yastiksiz yatırınca kafası çukur oluyo.
beyzzsenturkk Masell biz 3. aydan sonra yastıkta sallamaya basladık bence baby nest bullanabilirsin onun yerine ama bir süre düz zeminde yatması gerekiyor omurgası gelişene kadar
beyzzsenturkk Masell yani tabi tahta kadar sert bir yerden bahsetmiyorum ama yorganını 2 kat 3 kay yaparak yatırabilirsiniz sadece yastık kullanmayın kemikleri gelişene kadar