Htc_snn Ben 7 haftalıkken kontrole gittim ve kalp atışı yok dedi bir hafta sonra gel tekrar bakalım bebek var kese var dedi ama sata göre 7 haftalık kese ve bebeğe göre 6 haftalık dedi siz ne zaman duydunuz kalp atışını anneler
Asli1453 Htc_snn oğlumda tam 7haftalikken kızımda tam 8haftalikken duymuştum endişe yapmayın duyarsınız haftaya büyük ihtimalle
Tugbasirac_ Benim de 8 haftalık olmam lazım bir hafta önce doktora gittim kese var düzenli büyüyor ama bebek yok içinde göremiyoruz bebeği:( boş gebelik olabilir dedi , bir hafta daha bekleyelim dedi keseyi düzenli büyüyor görünce .. Çarşamba gününün gelmesini dört gözle bekliyorum korkuyorum bir yandan ya bu sefer de bebek gözükmezse gerçekten boş gebelikse diye 😔😔
Smyye0303 Tugbasirac_ 10 haftaya kadar bekle canım hatta başka doktorlarada git arkadaşımda aynısı oldu yok dediler kese etrafı kanlı bilmem ne kürtaj ol iki üç doktor gitti bir iki hafta bekledi bu haftalarda işte sonra çıktı ortaya duyuldu belki geç dollenmedir
Tugbasirac_ Smyye0303 son adet tarihim 11 Nisan , o günden bu yana ne kanamam oldu ne başka bısey , parça falan da düşse eğer görürdüm yani dikkat ediyordum çünkü 😏 valla nasıl olcak bilmiyorum çarşamba gidicem işte tekrar , nasıl olurda kese var bebek olmaz ya