Fatma1061 İkiz erkek anneleri oğullarınıza ne isim koydunuz biz bir türlü karar veremiyoruz da yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰🥰
Ada022 Fatma1061 Ediz - Enes, Karan - Kaan, Yusuf - Yunus, Rüzgar -Poyraz, Anıl - Aden, Metahan - Batuhan, Aybars - Barlas
0322sukran Fatma1061 ikiz değil ama ilk oğlumun ismi yusuf mirza ikinci oğlumun ismini de nasipse fatih vefa koyucaz
Fatma1061 Anonim3447 bana hep erkek büyüğümüz de erkek gelen ikizler de. Kimi kız bekler kimi erkek. Rabbimin takdiri.. sağlıklı hayırlı olsunlar da..
Amineazra Fatma1061 tanıdığım ikiz erkekler var Burak ve Ensar :) o kadar akıllı saygılı çocuklar ki annelerine bile yardımcı oluyorlar anneleri onlardan çok memnun 🥰
Seastar88 Şu an tek ismini Göktuğ koyacagız ama Allah nasip eder 1 tane daha olursa Tuğberk koymak ıstiyorum.Birbirlerini her zaman tamamlasınlar😊
kncbalm123 Fatma1061 mrb rabbim sağlıcakla kucağınıza almayi nasip etsin ikiz olduğunu bthgc de farkettinizmi yoksa hastanedemi öğrendiniz bide ailede genetik varmi
Fatma1061 kncbalm123 merhaba Allah razı olsun. Hastanede öğrendik halamın çocukları da çift yumurta ikiziydi genetikte vardı yani canım 🥰
Zeyzey055 Oğlumun adı talha bir oğlum.daha olucak Yusuf veya buğra koymayi düşünüyorum 🤭🤭eşime danışmadm daha😘🤣
kncbalm123 Fatma1061 benimki 5 haftalık kan değerim 7864 bana çok yüksek geldi sizinkide öylemiydi ne kadarlikti ogrendiginzde