Likayolcusu Çok sıkıldım 35+1 ikiz gebeyim sancılarım var başım dönüyor en don gittiğimde soldaki bebeğin kan akışı hızlanmış yüksek dedi bir serum takıp yolladılar çam sakura 🙁 çevremdeki çoğu özelde hijyen olarak ilgi olrak hiçbirini beğenmiyorum bi medipol çok iyi ona da verebilicek bi param yok sezeryan zaten pahalı bi de ikizlere ekstra para alınıyormuş 😞 yok yani ne yapıcağımı şaşırdım 😞😞😞
umut123_ Likayolcusu canım acilden giriş yapabilirsin eğer sancın çok ve doğum başladıysa. Bu şekilde ücret çıkarmıyorlar diye biliyorum Allah yardımcın olsun 🙏🏻
yeni_anneadayi Likayolcusu güneşli erdem hastanesinden memnunum sezeryan 6 bin tl bütçene uyacaksa bi bak istersen canım ben açıkçası verebilecek paramız bar medipole ama yine de o kadar çok para vermeyi gereksiz buluyorum
Edsn Likayolcusu hangi ilçedesiniz bilmiyorum ama Gaziosmanpaşa fizik tedavi hastanesindeki kadın doğum doktorları çok iyi hemen oraya gidin bence
Likayolcusu Hayatboseglencos iki haftadan fazladır sancım var bebeğimin birinin kan akışı bozulmuş yeri daraldığı için eşimde üzülüyor daha kendimize bakamıyoruz çocuk niye yaptık nasıl bakıcaz diyor 😞😞
bdenerigokce Likayolcusu aaa hiç böyle düşünmeyin bebek rızkıyla gelir ev bereketli olur, böyle düşünmeyin ki bebek etkilenmesin, devlet gönderdiyse bi bildiği vardır riskli ise asla göndermez hatta çıkmak isterseniz kâğıt imzalatırdı, sakin ol bence 💜
Elif4153 Likayolcusu onu veren rabbim bereketiyle verir eşiniz böyle düşüncelere girmesin benim şu an durumumda olsa özele gidip para yedirmem kusura bakmayın acı aynı acı başka devete gidin illaha verdir temiz olan yaa
Portredekitirtil Likayolcusu bu kontrol eden dr akıllı mı acaba🤔 kan akımı bozulmuş bir bebeği ne diye hala anne karnında bekletiyorlar anlamadım. Üstüne düş canım daha uygun fiyatlı özele git yada başka bir dr bul devlette doğurtun de. Manyak mı bunlar ya. Bebeğin erken doğup küvözde beklemesi daha mantıklı değil mi kaybetmektense. Ki arkadaşım 35 te doğurdu ikizler ve küvöze koymadan direk anneye verdiler. Dikkat et lütfen oluruna bırakma üstüne düş
Likayolcusu umut123_ sancım yüksek öıkıyır hep ama doğum sancısı kadar sık değil canım şuan beni tedirgin eden soldaki bebeğimin kan akılı sancıya alıştım artık
Eylempyrz yeni_anneadayi merhaba günesli erdemde hangi doktora gidiyordunuz normal doğum olarak gitmeyi düşünüyorum ben de tavsiye eder misiniz etrafınızda normal doğum yapan var mı orada memnunlar mı acaba
Melekannee17 yeni_anneadayi canım selam ben de guneslide oturuyorum ama erdem hastanesi bana çok afedersin sidik kokuyor gibi geliyor. Her girdiğimde yüzüme buram buram sidik kokusu çarpıyor resmen. Evime çok yakın olmasına rağmen sırf bu yüzden o hastaneye gitmedim. Bir de o hastanede daha önce göz bölümüne ve kulak burun boğaza gittim her ikisinde de doktorlar hiç bir şey anlamadılar inan. Hiç bir şeyin yok diyip gönderdiler. Sen nasıl memnun kaldın? Hastaneyi sevmeye çalışıyorum kendimi alıştırmaya çalışıyorum evime en yakın yer olduğu için ama inan başaramıyorum :( Bir de bir kez denk geldim çocuk doktorunun önü devlet hastanesinden beter sıra doluydu hep böyle mi acaba?
Zumra_elif61 cennetinsusu kız oranın adı çıkmış Müge de evlatlık verilenlerin çoğu Zeynep kalem dio çalışanlar çalmışlar falan
Kediannesi1 Likayolcusu çam sakuraya yarım saat uzaklıkta kanuni var oraya gidin bir deneyin hastane öyle çok çok güzel değil ama en azından hemen doğuma alıyorlar sizinle çok ilgilenmezler ama bebeklerinizi önemserler Bakırköy devlet hastanesinde de kdın doğum acil var ama kanuni sultan Süleyman daha iyi kıyasla
Likayolcusu Kediannesi1 kanunide bi arkadaşım doğum yaptı ikiz di biri baş gelişti diye nırmal denediker zorla ve biri normal doğdu ikinci dönmediği için sezeryana aldılar bnede daha korktum o hastahaneden hem normal doğum hem sezeryan ikisini kaldıramam 🙁🙁
Minaesra Likayolcusu Risk durumlarında devletlerin çoğu bakmıyor diye biliyorum, bir tanıdığım da akciğer hastası hamile kaldı doğumunu devlet ustelemedi hatta cam sakuraya gitti onlarda kabuk etmedi mecbur özelde doğurdu, başka devlet hastanesi varsa eğer arayıp durumu anlatın belki gel derler
Likayolcusu Minaesra bağcılar devlet var o da hiç hijyenik değil çok kalabalık ilgi sıfır orası hiç almaz 🙁
Ikiz_annesii Likayolcusu bende ikiz gebeyim birkac kere zeynep kamile gittim ama evime uzak diye biraktim bence iyi ve tecrubeli bi yer. Ikiz dogum yapan tanidigim vardi orda tavsiye ederim
Likayolcusu _sahra_ kabul ediyor en son bana dediki sancın var diye seni doğumamı alalım 😒 böyle diyerek yolladı
Yenibirannee Likayolcusu ben orda acilden giris yaptigimda cok ilgilendiler. Yanimda hatta 2 gun yattim surekli hemsireler doktorlar basimdaydi. Ayni katta dogum yapanlar vardi surekli ilgileniolardi valla bende cok kotu diye biliyodum ama butun algilarimi yikti.. bi gidin isterseniz. Kalabalik olsa bile hamileleri ilk aliyorlar acilde
Likayolcusu Yenibirannee deniyelim bi ben kızımo çam sakurada doğurdum çok çok memnun kalmıştım o yüzden orda olsun istiyorum ama neden böyle yapıyorlar hiç bilmiyorum 🙁
Kediannesi1 Likayolcusu siz bilirsiniz ama bebekleriniz de şu anki durumu kaldıramayabilir bende ikizlere hamileyim o yüzden her seçeneği değerlendiriyorum şimdiden planlandı hepsi ben özelde doğum yapacağım halde her ihtimal düşünüldü doktorumun olduğu hastanede yoğun bakim olmadığı için o bile ayarlandı