Esen_1 17 Haftalık hamileyim sağ tarafımda kasiklarimin biraz üstünde pit pit pit diye hareket var 2. Hamileligim ilkinde çok geç hissetmiştim hemde çok fazla kipirdamazdi sadece akşamları uyanınca Bi kaç kere vurar geçerdi. Şimdi hissettiğim bebeğim midir
Zeynalnaibe Esen_1 ilk bebeğiniz neydi?bende ilk kızdı çok haraketliydi ikinci 17+2 hiç kıpırdamıyor henüz cinsiyyeti bilmiyorum🤭
Sahdormommy Esen_1 bendede öyle oldu bi kaç gün arayla ama suan başka hissedemedım bi kaç gündür normal mi bu acaba ya kafaya taktım
Hjilhn Esen_1 ya benımde aynen öyle ama kasık agrısı gibi sanıyelık bişey vurup gidiyor sanki bende 17+3 oldum ve ilk gebelıgım
Esen_1 Zeynalnaibe ilk erkekti Bi kaç kere sağlık ocağına gittim hatta hiç kıpırdamıyor diye kalp atışını dinlerken tekme atmış hissettin mi dedi hayır demiştim. Yani ben ilkte hiç bisey anlamadım
Esen_1 Sahdormommy ben ilk 16+4 de bunları hissettim sonra bügün 17+1 bugün yine hissettim eğer bebek hareketiyse normaldir belkide küçükler ya daha
Esen_1 Hjilhn evet benimde öyle oluyor bisey vuruyor elimi koyuyorum yine olacak mı diye yok sonra işime bakmaya devam ediyorum sonra yine vuruyor şimdi çocuk domates kadar diyo uygulama . Domates kadar çocuğu hissedebilir miyim ki daha diyorum sonrada
Zeynalnaibe Esen_1 Bende öyleyim korkuyorum birşey olucak diye Bizde domatesiz belkide ben unuttum ilkdede böyleydi.Daha küçük hiss ederim inşAllah Hayırlısı olsun hepimize
Hjilhn Esen_1 bmde doktorumu aradım sordum daha cok kad agırısını hissediyorsun diyor merakk edıyorum bende bebekmı yoksa dedıhı gibi kas agrısımı