Mervecik0944 Yaşım daha 26 ama çok beyazım var saçımda hamileyken boya da yapamadığım için hint kınası ile kapatıyorum saçımla aynı renk zaten. Yalnız aşırı sertleştirdi saçlarımı mahvoldu. Bakım şart ne yapmak lazım
ballikedii Mervecik0944 keratin olmaz çünkü dipten uygulama ve çok yoğun kokulu kimyasal bir işlem onun yerine Hindistan cevizi yağı vs sür uzun süre beklet o şekilde bakım yap tatlım bence çünkü çok ağır kokuyo keratin
Ada022 Mervecik0944 bende seviyorum keratin bakım ama kokusu vs rahatsız eder diye yaptrımadım doktora da sormadım kokusu rahatsız edicek beni biliyorum
Busra-1601 Mervecik0944 ya instagramda gordum birisi aloevera Hindistan cevizi yağı karıştırıp sürüyordu ışıl ışıl oldu hatta ben de biraz vardi aloeveram onlarla zeytinyağı ve a101 de saçılan sac bakim yağı var minik onu alıp karistirim saclarim yumuşak ve çok dolgun oldu deneyebilirsin istersen
dilay_06 Mervecik0944 tatlı badem yağı kullanıyorum saçım normalde kabarık kuru ve nemli uygulanabiliyor bir de saç kremi, maskesi ve saç sirkesi kullanıyorum.
Esra0965 Ada022 keratin bakim hamile kadınlara çok zararlı direk bebeği etkiliyor yapılan ortamda bile durulmaması gerekiyor kuaför yeğenimden biliyorum
Tuba04 Mervecik0944 emziriryorım kızım 2 yaşında doktorum asla önermedi hamileyken ve emzirirken içinde çok zararlı maddeler var dedi
Bircicekanne Mervecik0944 kesinlikle keratin olmaz hindistan cevizi yağından maskeler var doğal onlardan kullanabilirsiniz
yamacinannesi Davines marka kullanan bi salon bulursanız onun keratin bakımını yaptırabilirsiniz. Tamamen bitkisel bi ürün çünkü
Hanifos Merhaba keratin bakımı etkisi çok güzel ama ciddi olarak kanseri tetikledigini izlemistim haber kanallında. Bebek içinde zararlı olacağını düsünüyorum. Araştırmanı öneririm.
B_Senbulut Mervecik0944 asla asla ve asla yaptırmayın hangi marka olursa olsun. Hepsinin içeriğinde formaldehit var ve solunum yoluyla bebeğinize geçer. Hiç sağlıklı değil.
Mervecik0944 Çok saolun tamam yaptırmam bebek sağlıkla gelsin büyüsün de 2 yıl sonra hem lazer hem keratine giderim inşallah
Meiss Mervecik0944 canım çok zararlı ya o kokusu bile normalde insanı maf ediyor hele hamileyken aman aman. Belli bir süre köklere çok yanaşmadan bakım yağlarınla saçını yumşatabilirsin hindistancevizi yağını haftada bir uygulasan zaten tüm hafta o saç seni idare eder saçı yumsatıyor fönlü gibi puruzsuz oluyor