Ahsenveannesi hopefortomorrows kaç aldıysanız onu söylersiniz bende 3 verdim 13 aldım 38 haftalığım. Soranlara 13 aldım diyorum belli değil diyorlar başta 3 kilo vermiştim diyorum
Yeniumutt kızlar bende hiç kilo almadım aynı kilo ile devam ediyorum çok kusuyordum 17 haftalık oldum ama karnım hiç yok ne zaman çıkar sizin karınlarınız ne durumda
Mervecik0944 Minnosmino23-23 Aaaa:)dün doktordaydım gayet iyi bundan sonra bebek alacak kiloları dedi daha alacakmışız
Minnosmino23-23 Mervecik0944 hayır yaa ben almak istemiyorum :( bayramdan sonra diyetisyene gideceğim inşaallah, canım sen şeker yüklemesi yaptın mı
Mervecik0944 Minnosmino23-23 diyetisyen mi doğum sonrası zaten 13 kiloya yakın vercez:)inşallah Şeker yüklemesi de yaptırmıcam ya zararlı olduğunu düşünüyorum
fizikcianne sevcann1907 sizle aynı boydayım:) 16+4 haftalık hamileyim. 60 kilo ile başladım suan 61 im çok fazla kilo almıyorum İnşallah böyle devam eder :)