Aysee1123 Yagmurr1 Normal beslenmeme devam ediyorum ben öncesinde nasılsam aynı şekilde dikkat ettiğim bir nokta yok. Yemediğim şeyde yoktur. Bu olay daha çok yapı meselesi
Zehross03 ayseaaksoy yaa bende aynıyım ve durduramıyorum doktor çok kızıyo siz çok yediğiniz içinmi alıyosunuz yoksa kendiliğindenmi
hopefortomorrows Kızlar şimdi dün eşimle konuşuyoruz. Hamile kaldığımda 62 kiloydum. 11. Haftadayız 57 kiloyum. Ben şimdi diyelim ki doğuma kadar 75 oldum. 13 kilo aldım mı diyeceğim 😅 yoksa başta verdiğim kiloları saymayıp 18 kilo aldım mı diyeceğim 😂
Ahsenveannesi hopefortomorrows kaç aldıysanız onu söylersiniz bende 3 verdim 13 aldım 38 haftalığım. Soranlara 13 aldım diyorum belli değil diyorlar başta 3 kilo vermiştim diyorum
ayseaaksoy Zehross03 çok yiyorum gece uykularımdan uyanıyorum bir şeyler yemek için doktorum bana da dikkat et dedi
Ikincibebegim İlk hamileliğin toplam 15 kg almıştım ,bunda yeni öğrendim hamile olduğumu yaşayıp göreceğiz 😍
Merimii sevcann1907 20+5 bir kilo aldım ama duvaklar geldiği için bu ara iştahım tok son aylar çok alınıyor zaten ilk gebelikte 30 kiloya yakın almıştım umarım bunda 10 u geçmez de daha çabuk veririm😌
Limon06 Haftamız dayız 2 kilo aldık kilo alamıyorum malesef 🙄 5 6 kilo almam gerekiyor muş bu haftaya kadar ama sadece 2 kilo aldım
Tugraseda Limon06 her kaynakta farklı kilo yazıyo onları dikkate almayın. Bende söylenen kilonun altında aldm ve seviniyorum 😂 ben bebeğin haftasıyla uyumlu gidip gitmediğine bakıyorum, kaç kilo almalıydım kısmına bakmıyorum mümkünse ben almıyım bebek alsn
nur34_ sevcann1907 hic almadim sadece 6 kg onada bebegin suyu kilosu dahil dogumdan 10 gun sonra hamile kaldigim kilonun 3 altina dustum birde
Zehross03 ayseaaksoy ben geç saatte hiç yemiyorum ama ekmeği çok yiyorum çikolatayla sanırım oda yeterli oluyorrr inşallah doğurunca gider hemen doğuma kadar 5 daha alsak iyide zor gibi