minikoannesi123 kokusuz, tozsuz istiyorsanız bastet kum gayet iyi. Reflex kumun da topaklanması daha iyi. Aktif karbonlusu kokuyu engelliyor. Daha uygun fiyatlı ve topaklanma konusunda başarılı derseniz magicsand var. 20likleri uygun fiyata geliyor.
Tüm kumları kokusuz almanızı tavsiye ederim. Kedilerde de astım, nefes darlığı problemi olabiliyor çünkü:/
Eğer iş yükümü azıcık arttırır ama kedilerim için sağlıklı olana geçmek isterim derseniz, ilk başta tuvalet masrafı olan pelet var. Sonrasında ise kumdan çok daha uyguna geliyor. Ben şu an çam peleti kullanıyorum kedilerin bir tanesinde. Ne koku, ne dağılma, ne tozutma. Herhangi bir sorunu yok ama temizlemesi bi minik daha zor. Topaklanmadığı için. Çişler tozlaşıp elekten aşağı iniyor ama kakaları toplamak azıcık zorluyor.