Seyma_kaya
Ben evde test bile yapmadım. 5+3′te hastanede kan verdim, 6900 çıktı bhcg. 6. Haftada da doktora gittim. Yani kendinizi strese sokmayın bence gereksiz yere. Bu aşamalar zaten gebelik bile sayılamayacak kadar erken aslında. Şimdi 2 gün sonra tekrar baktırdınız diyelim, düşük çıktı yüksek çıktı vs. sürekli onu düşüneceksiniz, faydası olacak mı düşünmenin? Olmayacak.