Herhangibirisiiiiiii Kızlar doktorumun yönlendirmesiyle Dr. Zeki beye bu hafta randevum var. Giden var mı memnun kaldınız mı ?
Minnonunanasi Herhangibirisiiiiiii çok memnun kaldım çok heyecanlıydım soru bile sormadım kendisi o kadar açıkladı ki video ve fotoğrafları mail attı 23. Haftada gittim rahim ağzı kısalığımı bile kendisi fark etti sağolsun sayesinde önlem aldım (çalışmayı bıraktım dinleniyorum) şimdi 32. Haftadayım
Herhangibirisiiiiiii Minnonunanasi Yakın tarihte mi gittiniz acaba ? Bir de videoyu vs siz mi talep etmiştiniz kendi mi gönderdi 🙂
Minnonunanasi Herhangibirisiiiiiii kendi gönderiyor mail adresinizi istiyor 9 - 10 hafta oluyor gideli
Herhangibirisiiiiiii Minnonunanasi Anladım teşekkür ederim, inşallah biz de memnun kalırız 🥰 ben 20+5 iken gideceğim çarşamba günü randevum. 1500 tl normalde çarşamba gününden sonra 2500 tl oluyormuş ondan kaynaklı bi tık erken gideceğiz ama sıkıntı olmaz sanırım 😊
Minnonunanasi Herhangibirisiiiiiii ben gittiğimde 1500 dü ama medicana takipliyim orada dr bile 9-10 hafta önce 1800 demişti zeki bey yine piyasanın altında seyrediyor fiyat olarak
Gizem60 Herhangibirisiiiiiii kaç lira ödeyeceksiniz acaba ? Herkes farklı fiyattan yaptırmış bende anlamadım şimdi .
Herhangibirisiiiiiii Gizem60 ben önümüzdeki haftaya felan alacaktım 15 hazirandan sonra fiyatlar güncellenecek dediler mecbur gideceğim tarihi erkene çekmiş oldum 14 ünde gideceğim 1500 dediler
Gizem60 Herhangibirisiiiiiii valla banada zam gelecek dediler bende 22 sinde gideceğim 2000 ödeyeceğim . Hiç bişey anlamadım
Gizem60 Herhangibirisiiiiiii gidenler çok memnun .inş sizde memnun ayrılırsınız 🌸 bende 22 sinde gideceğim inş