Ben hamile olduğumu öğrendiğim hafta rahimde perde olduğunu öğrendim ama maalesef artık çok geçti. Serklaj yapıldı önlem amaçlı olarak çünkü normal hamileliğe göre düşük ve erken doğum riski daha fazla oluyor. Şu anda 17 haftalık hamileyim İnşallah bir sorun yaşamam🙏🏻