Seyma_kaya Bu 9 Haziran Bu bugün 11 Haziran artışı iyi mi sizce daha doktora gitmedim de son adet tarihi 14 mayıs
Pamuk Seyma_kaya Ben 7.64 ile öğrendim 2 gün sonra 29du siz kafar verin😄😄 Herkesin hormonları farklıdır kimi düşük kimi yüksek seyreder.
Seyma_kaya Kanatsiz_1_melek ya ben çok anlamıyorum ilk çocuğumda kese göreceği haftada öğrendim doktora gittim ilk defa bu kadar erken öğrendim o yüzden değerler ne olmalı haftasına göre normal mi anlamadığım için sordum
Melek__55 Seyma_kaya valla bende anlamıyorum kandan hiç kan vermdm kızımda gebelik testi ile takip etim hergun test yaptm testim koyulaşti baya sonra gitm hastaneye adetim on beş yirmi gün geçmişti ozmn keseyi gördük kan falanla ugrasmdm hiç
Elfyns Değerlerin gayet güzel artmış canım kese için 3500 lerde falan olması lazım genelde öyle görünüyor