Esyaa ben 5 yıl önce kızıma hamileyken 800 liraya almıştım e bebekten. Gayet sağlam çıktı. Memnun kaldım şimdi hamileyim 14 haftalık yine onu kullanıcam. Tek olumsuz yanı arka tekerleklerinin büyük olması. Arabanın bagajına sokarken uğraştırıyor memlekete izine giderken çok yer kaplıyor. Tekerlekler çıkıyor ama katlananlara göre biraz büyük kalıyor. Bendeki siyah gold olanı çok beğenerek almıştım eşim büyük diye sevmiyor 😂