-Canser- ben 36.haftamdayim doktorum asla olmaz yatamazsin demedi bu haftalarima kadar yari yüzüstü pozisyon dedikleri bacagimi karnima dogru cekerek yari yuzustu uyudum hep hic bi problem olmadi sirt ustu yatman olmaz asil yatabildigin kadar yari yuzustu yatabilirsin zaten sonrasinda yatamadigin zamanlar gelecek ve anlayacaksin