Tusse18 gün geçtikçe hareketleri kuvvetleniyor. Ben 16. Haftada ilk hissettim sonra hergün mutlaka hissetmeye başladım. Çok olmuyordu tabi 1 2 anca oluyordu ama hissedersin bidaha yapınca anlarsın. Bu arada benim iç karnım çok küçük olduğu için öyle oldu doktorum söyledi. Yoksa daha bu haftalarda hergün hissetmek için çok erken. İlk gebelikte 22. Haftaya kadar yolu var. Benim göbekte 9 aylık gibi şuan 😅