Miyomlarınız varsa o da kanama yapabiliyor. Benim ilk hamileliğimde de olmuştu şimdi yine hamileyim yine aynı haftalarda lekelenmem oldu , kese büyüdükçe muhtemelen miyomlara çarpıyor o da kanama yapıyor. Doktorum miyomları sezeryan sırasında alırız dedi bakalım.