Arkadaşlar biraz garip bir soru olacak ama içimde şüphe uyandırdı. Kek çırparken mikserden sıçrayan tane gözüme geldi. İçerisinde de çiğ yumurta var tabi. Toxoplazma bulaştırır mı merak ettim yoksa sadece ağız yolu ile alınan besinlerden mi bulaşır ? Bu konuda bilgisi olan var mı ?