Gizmooo Selam kızlarr ben istanbul Avrupa yakasında yaşıyorum lüleburgaza gitmemiz gerekiyor 2 saatlik bir yol bende 5+1 haftalık gebeyim henüz daha doktora gitmedim kan testini takip ediyorum sizce yola çıksam sıkıntı olurmu
Mimnice Gizmooo 2 saat sıkıntı olmaz ama 1 saatte bir mola verin yürüyün bol su için sonra yola devam edersiniz güzel olur 😇
rainss Gizmooo bende 6+1’im cuma günü doktora gittiğimde herhangi bir riskin yok yolculuk spor havuz vs günlük yaşantına devam edebilirsin dedi kalbini bozma Allah korusun bir şey olmaz ağır kaldırma kendini yorma bir yerlere uzanma dikkat et ☺️
Busra__06 Gizmooo ben işimden dolayı 5 saatlik yola gitmiştim ama tabi farklı günlerdeydi hiç bir sıkıntı olmamıştı
Gizmooo neanladinyurdagul insan korkuyor ya ister istemez bir dönüşü var gün içinde aynı şekilde tedirgin oluyor yani 😅
Mimnice Gizmooo sıkıntı yapma dediğim gibi yaparsanız bişi olmaz mola verdin mi kafan rahat olur buradaki amaç kan dolaşımını arttırmak. Çünkü oturdukça yavaşlar. Su içerek kanına destek çıkarsın temiz hava vs. Kan dolaşımı çok önemli. 😇 çok sabit şekilde oturmamak lazım.