Ben hamileliğimin başından beri bebek kremi kullanıyorum hem vücudumu pürüzsüz tutuyor,hem nem bırakıyor. Doktorum bebek kreminden başka şeye izin vermedi. Bebek kremi göğüs çatlağını da önlüyor nem bırakıyor. Yine de göğüs ucu kremi almalı mıyım? Gereksiz değil mi?