Glfdnkygsz Merhabalar, 28 haftalık bebeğim sürekli kasığımda hareket ediyor göbeğim tarafında çok nadir hissediyorum. Sürekli kasıklarımda hareket etmesi normal mi acaba
birannis_ Glfdnkygsz evet benimde aynı ama yer değiştiriyor arada genellikle o ayaklar mesane kısmına doğru geldiğinde resmen zıplıyor gibi hissediyorum
Honey_candy Glfdnkygsz ben yaklaşık 27 haftalık oldum. kontrollerde ultrasonda gördüğüm kadarıyla haraketlerinin artık iyice insan formunda haraketler olmasından dolayı aşırı kıpır kıpır olmasını beklemiyorum artık. Mesela şuan günde hatırladığım altı yedi kez haraketlerini hissediyorum çok net. Ama kıpır kıpır değil ya tekme oluyor ya dönme şeklinde haraketleri eskiden küçük olduğu için çok hareketliydi. Ultrasonda ağzını açtığını gülümsediğini işaret parmağıyla biyerlerle oynadığını bile gördük. Keyfi yerinde yani daha nasıl kıpır kıpır olsun 😅
Honey_candy Glfdnkygsz kasığına ayakları geliyodur kuzum. Bide mesaneyle falan oynarlar genelde. Mesela benimki genelde yukardadır aşağı kasıklarımın üstüne inince bayağı baskı yapıyor
Glfdnkygsz birannis_ benimki nadir diğer yerlere gidiyor hep kasıklarımda ondan tedirgin oldum ama normalmiş :)
Glfdnkygsz Honey_candy evet artık büyüyorlar hareket alanları daraldı bende dönmeleri daha çok hissediyorum ama ultrosan günü nazlanıyor sırtını dönüyor en son gittiğimde hiç göremedim yine görüş gününü iple çekiyorum o yüzden :)
Glfdnkygsz Honey_candy evet sanırım ayakları hep o tarafta ondan sürekli Oraya tekme atıyor 🙈 teşekkür ederim Bi tedirgin olmuştum ama normalmiş :)