Momm6134 prilamin bir zararı yok bebek için ben 34 haftalığım şuan bende içiyorum hala kusmaktan iyidir çünkü artik bebekler büyüdü benim doktorum kullan prilamı yeterki kusma dedi bende kullanıyorum o yüzden eski kusmalarima dönmesin buna şükür ediyorum ben 5 aylığa kadar serum dışında su bile içemiyordum.