Yagmr05 37. haftada sıkıntı yokmuş zaten benim daha erken şindi doğarsa yoğunbakımda kalır dedi enaz 37 ye kadar tutmalıyız dedi magnezyum verdi aslında daha önceden vermişti ama benim midemi yakıyo diye içmemiştim pastili varmış onu verdi bol su ve 37 ye kadar kalkmıycaksın dedi her haftada kontrol