merhaba kuzlar ben 10 haftalık gebeyim ve bu ikinci bebegim. ben her gun 6 defa kusuyorum zofer ileç kullanıyorum yannda prılam dr kullanıyorum ama hiç biri gecirmiyor .Gün boyu açım ne yesem kusuyorum ara ara serum alıyorum ama ondada kendimi iyi hissedemiyorum şimdiden 7 kğ verdim. Doktorlar bisey öneremiyor hepsı aynı ilaçları veriyor. Benim durumumda olan Allah rızası için bildiği bişey varsa paylaşsın.