Mom0667 canım ben varım vallahi al sana canlı örnek.
İlk 6 ay 4 kilo verdim. Şimdi 3. Trimiserdeyim yani 33. Haftadayim, artık kilom sabit. 78 ile hamile kaldım, ilk 6 ay 74 e düştüm, şimdi kilom hep sabit ilerliyor.
Bebegim de çok şükür sağlıklı kilosu haftası ile uyumlu, ben endişe etmiştim kilo vermem bebeğe zarar mı diye doktora sürekli sordum bu durum normal mi diye her seferinde doktor senin şimdiye kadar stoklardigin enerjiyi, mineralleri ve vitaminleri kendisine çekiyor o, bebeğin için hiç endişelenme ddi her gittiğimde beni tebrik etti hatta aramızda espri oldu artık ben ona doğumdan sonra yine hamile kalacagim kilo vermek için felan diyorum o da gülüyor