Esved Kızlar ben anlamıyorum sancım çıkmış mı? Doktor daha gelmedi bekliyorum. Gelene kadar size sorayım dedim
Esved YuvarlanamayanPaanda teşekkür ederim canım 32. Haftadayım daha çok küçük bebişim 🥺 inşallah birşey olmaz🥲
YuvarlanamayanPaanda Esved hastanedemi yatıyorsun canım o haftalara normal bu sancı lakin düzenlimi kafıt gözükmediği için belli değil ama yayan sancısıda olabilr
Esved YuvarlanamayanPaanda dün gece ağrım olunca geldim yatış verdiler , hemşireler biraz sancın gözüküyo dedi kağıdı da doktora yolladı ekstra bişey demediler. Şimdi tekrar nst çekilirken resim çekmek aklıma geldi sizlere sorayım diye
YuvarlanamayanPaanda Esved 50 lerde sancın normal kuzucum 100 üzeri 150 falan doğum başlangıcı sayıyorlar korkma bişi olmaz Allahın izni ile