Papatyamoms kızlar merhaba birşey soracağım , normalde düşük tansıyonlu bır ınsanımdır hatta epey dusuklerde gezerdı hep tansıyonum en fazla 11 olurdu buyugu, ama su son bı haftadır sabah ve aksamları boyle bır nefes daralması kalp rıtım bozuklugu hızlı carpma fln oldu bebek herhalde yapıyo dedım 2. gun yine aynı sey olunca işyerinde tansıyonumu ölçtüm büyüğü 13-14 lerdeydi , alet manual pompalı oldugu ıcın tam net yazamıyorum, dün gayet iyiydim hic bu durmlar olmadı doktor geldı ısyerıne hatta ona ölçtürdüm fln filan konustuk , az once yine bı hızlanma nefes tam alamama olayı oldu ölçeyim dedim hemen bu sefer 15-14 arası buyugu kucuk de 8 , doktor randevum pazartesı , öne cekmem gerekkırmı tansıyon takıbı yapan fln varmı ne yapılmalı bu konuda bılemedım
Aliiss Papatyamoms doktoruna git canım ihmal etme yüksek tansiyon erken gebelik riskini destekliyor benimde öyleydi bi hafta boyunca hergün ölçüm yaptım alfamet verdi doktorum hamileliğimin sonuna kadar kullanacağım
Musam Papatyamoms tansiyonunuz düzeldi mi acaba postunuzu gorunce sormak istedim benimde bugun ilk kez 13 8 gördüm napcami bilemdim
Papatyamoms Ve düşük tansiyonlu olduğum ıcın normal hayatta bıle 12 olduğu zaman bıle bana yüksek gelirdi dengem değişirdi, bu rakamlar bana cok fazla geldı
Papatyamoms normalde bıldıgım kadarıyla 15 ten yukarısı tehlıkelı denılıyor ama bılemedım fikirlerinize danısmak istedim
Herseeyinasli Papatyamoms canım doktoruna mutlaka danış yüksek tansiyon sıkıntı çünkü gebelik zehirlemesi yaşanıyor. 14-9 sınırını geçiyorsa sıkıntı başlıyor demek. Kontrol altına alınması gerekebilir takviye ilaçla. O yüzden doktoruna danış hemen.
Papatyamoms Herseeyinasli böyle bı saate fln gecıyor yınede sıkıntımı kı normalde hıc olmazdı boyle ya anlık oluyo sıcak fln etkı edıyor olabılırmı ?
Hgemr Doktorunuza ulaşabilirseniz iyi olur. Kaç haftalık hamilesiniz?İdrarda proteine bakilmasi gerekiyor.Siz yine de ihmal etmeden dra gidin derim.
Papatyamoms Hgemr 32 haftalık canım bu zamanlarda sıkıntılımı tam bılmıyorum preaklemsı dıye bı hastalık var bılıyorumama hep dusuk oldugu ıcın hıc arastırmadıgım ustunde durmadıgım bı konu acıkcası
Herseeyinasli Papatyamoms sıcaklık etki etmez sanmıyorum, ama hiper tansiyonunuz vardır belli bir anda çıkıp bir anda düşebilir. Yapacağınız en sağlıklı şey doktorunuzla takipte olmanız. Çünkü protein kaçağı olabilir, bu da riskli birşey. Yani ne desek bi doktor gibi olmaz. Ama ciddi sonuçları var ihmale gelmeyen, siz doktorunuzla bir görüşün vakit kaybetmeden.
Hgemr Papatyamoms son haftalar önemli,siz drunuza muhakkak danışın erken tedbir her zaman iyidir😊 inşallah bir sıkıntı yaşamazsınız,siz tansiyon takibi yapmaya devem edin,idrarda proteine de baktirin. Tuzu kesip suyu arttırın 😊
Papatyamoms Herseeyinasli evet bı anlık oldugu bellı suan ölçtüm 12-9 oldu hemen hemen bı saat ıcınde duzeldı randevumu erkene ceksem ıyı olur gıbı
NurDemir Canım mutlaka öne çek randevunu.benim de öyle çıkıyordu yaklaşık 3 haftadır günde 6 defa ölçüm yapıp doktoruma gönderiyorum ayrıca günde üç tane olmak üzere tansiyon ilacı alıyorum.Tuzsuz yiyorum ve çoğunlukla evde yatıyorum anca öyle düzene giriyor.Allah korusun ciddi zararları var tansiyonun.
Papatyamoms NurDemir suan normal ama gun ıcınde ölçmeye devam edıcem canım , yarın sabah bı saglık ocagında ebeyle gorusup ogleden sonra doktora gıderım olmadı dıye dusundum suan bebıs haraketlı allahtan yoksa dayanamazdım calısıyor olmasam dırek ebeme gıderdım
Papatyamoms Cigdem61 suan normal ama gun ıcınde ölçmeye devam edıcem canım , yarın sabah bı saglık ocagında ebeyle gorusup ogleden sonra doktora gıderım olmadı dıye dusundum suan bebıs haraketlı allahtan yoksa dayanamazdım calısıyor olmasam dırek ebeme gıderdım , ama önce cekeceğim normalde pazartesıydı
Papatyamoms Hgemr suan normal ama gun ıcınde ölçmeye devam edıcem canım , yarın sabah bı saglık ocagında ebeyle gorusup ogleden sonra doktora gıderım olmadı dıye dusundum suan bebıs haraketlı allahtan yoksa dayanamazdım calısıyor olmasam dırek ebeme gıderdım , tuzu suan dunden ıtıbaren kestım suyu da ıcemye calısıyorum bol bol
Btlbet Şuan hastanedeyim canım bu sebepten😞sabah tansiyonum 16 çıktı .göğsümda kalbimde sıkışma ağrı var.cok korkuyorummm.30haftalık hamileyiim.ödem olmuş olabilir dedi doktor.bebek büyüdükçe olur dedi.kan idrar tahilili verdim.panikten ölücüm ama .ıns bişey olmaz
Papatyamoms Btlbet suan normal ama gun ıcınde ölçmeye devam edıcem canım , yarın sabah bı saglık ocagında ebeyle gorusup ogleden sonra doktora gıderım olmadı dıye dusundum suan bebıs haraketlı allahtan yoksa dayanamazdım calısıyor olmasam dırek ebeme gıderdım senın haraketlerı nasıldıkı canım , bıde vakıt gecınce ınıyormu benım bundan once hıc bu tarz bı problemım olmadı bı anda olunca endıselendım bende
Btlbet Papatyamoms hiç böyle seyler yoktu.birden oldu.bebek haraketleri gayet iyi.baktı ultarasonda. Panikten bittimm