2kizannesi- Kızlar selam. Kendi özel arabamız ile memlekete gideceğiz, 6-7 saatlik bi yol. Bu haftalarda yolculuk yapanınız var mı? İlk bebeğimde yolcu arabasıyla 4 saatlik yola gitmiştim doğumdan 15 gün önce ama, şimdi biraz tedirginim ikinci olduğu halde 😂
aygunes24 2kizannesi- bende 35.haftadayim 37.haftamda da biz memlekete gideceğiz. Normalde 37 den sonrası yasak ama mecbur🤣
ozley 2kizannesi- 33+2yim. Hiçbir riskim olmamasına rağmen doktorum 1 saatten fazla yol önermiyor. Siz de doktorunuza danışın derim risk almayın. 😊
aaslim 2kizannesi- doktora sormak da fayda var, ben de 30. Haftada 8 saatlik yola gideceğim, 2 saatlik mola şeklinde gidebilirsin dedi. Öncesin rahim uzunluğuma falan baktı
Elfelf0 2kizannesi- Sinop’tan İst gitmiştim izin vermişti doktorum arkaya yatak yaptık sıkılınca öne oturdum çoğu zaman yatarak gittim 😂
Havvaca Valla bende düşünüyorum. Bayramda 34 haftalık oluyorum. 2 buçuk saatlik yol kendi aracımız ama tereddüt ediyor insan ister istemez
2kizannesi- Havvaca Ben dönüşte 34 olmuş oluyorum hepsini hesapladım da 😂 Dediğin gibi tereddüt ediyor insan. Normalde şükür bi sıkıntım yok hamileliğimde ama yol gidicek olunca bi diken üstü olunuyor 🙈 Ya halbuki ilk hamileliğimde dediğim gibi son günlerimde otobüsle gidip geldim ama cahil cesaretiydi demek ki, şimdi ufak bi tırsıyorum 😂
2kizannesi- ozley Kız İstanbul’da Tuzla’dan Beylikdüzü zaten 2 saat nerden baksan oda trafiksiz ahhaha 😂😂😂 tabi doktorada danışıcam 💐😌
Havvaca 2kizannesi- valla biz eşimle kararı verdik 😂 gidiyoruz. Hastane çantasıni ne olur ne olmaz alcam yanıma. Anneme gidiyorum zaten prenses gibi bakar o bana 😂
civcivsuyum 2kizannesi- ben 33.haftamda 650 km yola gittim 3 gün kalıp 650 km de geri döndüm 🙈bir de üstüne oralarda 10 bin küsür adım gezdim şükür bişey olmadı 🙈🙈🙈