sibeltmkl 95 gün kaldı nasipse.Diğerleri acil olduğu için genel oldum bu defa spinal istiyorum bakalım hayırlısı artık
HillKse sibeltmkl Doğum şekline yönelik hiçbir şey düşünmedim henüz ona da bebek karar verecek galiba 😂 normal Doğum olursa ne ala olmasa da anne ve bebek için en sağlıklısı ve uygunu hangisi olura o olsun ♥️🙈
Yenianneyimmm HillKse son 85 ☺️ Biran önce zaman geçsin istiyorum yavrumu kucağıma alayım istiyorum 😔😔
HillKse 33NAZ evet daha şimdiden benim çok fiziki ağrım var yatarken kalkarken bu kadar beklemiyordum açıkçası o yüzden 3. Kısımda ne yapacağım hiç bilmiyorum Allah bir kolaylığını verir elbette ♥️🌿
Snybyk asminko345 girdim valla 26+2 yiz kaynanamlar yapacak alışverişi aman daha erken diye diye normalde yarın alacaktım kaynımın sen tut apandisiti patla😣 oturdum yeniden olduğum yere sadece 3 tane çorapları var paşamın😅
asminko345 Snybyk Kaynın iyileşince hemen başla kuzum 30 dan sonra valla hiç bişi yapasın gelmiyor ağırlıktan hep yatmak istiyorsun
HillKse deletedmom893 ay ne çok ayni gün olan varmışız 🙊😬 zaman geçmiyor daha önce görmediğimiz bir duygunun hasretini çekiyoruz 🙈🌿
Snybyk asminko345 ah bilmezmiyim hiç şimdi bile hiç bir şey canım istemiyor ama elim kolum bağlı olmadı baktım beni sallıyorlar zaten hormonlar ayakta biraz baskı yaparım artık😃😀
deletedmom893 HillKse aynen ya aynen aynı gün aynı duyguları tadacaz Allah izin verirse sağ Salim alalım kucağımıza 🙏😍