Seyma0323 ne guzel bende bebek arabasini aldim bile wala fiyatlar çok da ucmadan çok şükür hemen hemen herşeyi hallettim darısı basima knsallah bende bebeğimi koyar gezerim bol bol gerçi tam da 4 5 aylık olunca sonbahar olacak ama olsun seneye yaharda 8 aylık felan olur herhalde🤔 o