Kadın doğum uzmanınız çok çok çok şartsa izin verip diş hekiminize kağıt yazarsa çektirebilirsiniz ama bu sizin ve bebeğinizin sağlığı açısından risk barındırır dolayısıyla büyük ihtimalle izin vermeyecektir doğuma kadar her ayında riskli bir işlem gerek kullanılan anesteziler gerekse işlem sırasında oluşacak komplikasyonlarda sizin çok fazla yorulmanız sebebiyle