Kızlar perşembe zorlu bir sezeryan doğum süreci geçirdim dün öğlen de taburcu oldum ameliyat sonrası Dr hiç yara yerime bakmadı ertesi gün hemşire gelip pansuman yapıp gitti ameliyat yerime normal dikiş yapılmis birde on gün sonra ipleri aldircakmisim estetik yapmışlar sanıyordum neyse buraya kadar sıkıntı yok dün çıkışı yaparken duş alabileceğimi yara üzerindeki bandı sonrasında çıkarmamı söylediler eve geldim duş aldıktan sonra yara yeri kurularken sulu kan şeklinde akıntı olduğunu farkettim sildim karnımi geriye doğru çektikce aynı şekilde damla damla akmaya devam etti esime baktırdım dikiş yerim mi açık diye yok o akintidir dedi ama dikişin tam orts yerinde akıyor bu arada karnım sancilaniyor sürekli ama ben ameliyat olduğum için ona yoruyordum neyse tuvalete git gel yapıyorum tuvalette kan oluyor herhalde kanamam var diye düşündüm ama çıkışta sancidan duramıyorum karın içimin dikkat ettim ne zaman tuvalete gitsem dikiş yerinden sulu kan mi ne bilmiyorum boşalıyor dikişin orta yeri ve sonrası çok sancilaniyorum yarın acile gidip baktiricam başına böyle bişey gelen oldu mu