Ulvana valla canım idrarda enfeksiyon vardı doktor tek toz şase verdi kullandım geçmedi piyeloseptyl kapsül verdi kullandım yine geçmedi. Fitil şase ve antibiyotik başladık. 5 gün kullan kes dedi.3 gün kullandım acile gittim idrar testi verdim yine enfeksiyon göründü ilaçlar bitene kadar devam et dedi busefer şuan ne durumda bilmiyorum ilaçların bitti bı şase var. İnşallah bebise zararı olmaz 12 gün sonra tekrar vereceğim idrar tahlili bakalım. Ama akıntım kesildi ağrılarım hiç olmaz oldu bence busefer geçti çok su içmeye ve iç çamaşırlarımi ütülemeye başladım