Nidaaaaa Soluna yatmanı tavsiye ediyorum canım. Bebeğe giden kan akışı artıyor. Ben gebeliğimi öğrendiğim günden beri hep sola yatıyordum. Doktorum da öyle tavsiye etti. Ödem oluşumunu azaltıyormuş birde. Ellerim ayaklarım hiç şişmedi benim. Tabii herkesin yapısı farklı. Sırt üstü yatma ama sağlıklı değil. Öteki türlü sağ, sol nasıl rahat edeceksen öyle yat. Nasıl kendini iyi hissedersen. Benim tavsiyem sola doğru yatman🌸 Allah sağlıkla kavuştursun.🐣