Neslihandemr Merhabalar ben 19 haftalık hamileyim. Bir iki gün önce fark ettim iki göğsümün arasında yani gögüs kemigimde bir sislik var, kızarıklık da var. Sürekli elime geliyor bu yüzden korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mıdır?