Mayahanim Kizlar merhabalar bana akil verin ne olur . Ben 1 aydir regl olamiyorum . Tarlusal kullandim ama gene olmadim . Hamile degilim . Tup bebek tedavisine basliyacagiz esimle . Ne yapmam lazim ? Bi akil verin bana ne olur
Semagzll Mayahanim canım papatya ile biberiye çayı içiyordum önceden ama doktorlar bu süreçte önerir mi bilmiyorum
Zekiyedeniz Mayahanim ben öyle adet olamıyorum diye Tarlusal kullandım bir ay oldu belli olmadı testlerde 52 gün hamile olduğumu öğrendim keşke hap kullanmasaydınız
Mayahanim cahilelafanlatamazsinyorulmaa ovulasyon kullanmiyorum . Test yaptim zaten hamile degilim . Kan verdim bi sey cikmadi .
Mayahanim Zekiyedeniz Tup bebek surecine giricegimiz icin kan sayimlarimda da bi sey cikmadi . Stres ve skntıdan olamiyorum sanirim regl . Alternatif olarak sormak istedim 🌺
Neslihan5521 Adet sökücü masaj yapa bilirsin canım YouTube yaz adet sökücü masaj çıkar bir gebenin günlüğü adlı kişinin paylaşımı