Sedagedik14 Zeynepozcan Elif ismini cok seviyorum ama çoğu insanlar cok hırcın olur yanına isim koy diyor bilemedim ne yapıcagımı 🥹
Zeynepozcan Sedagedik14 kız yanına isim koyunca hırçınlığı gidiyor muymuş 😄 saçmalamışlar sanki… dediğim gibi bence elif tek başına gayet güzel 🌸