nesildidemtopuz kızlar nolur yardım edın ben bu bas agrısından duramıyorumyapmadıgım sey kalmadı 4 aylık hamıleyım 3 aydır bas agrım hıc gecmedı:(((
Kbrarsln nesildidemtopuz canım aynı dert bendede var doktoruma söyledim parol iç diyor yapıcak bisey yok diyo hemde ne bas agrısı cekiyorım hamile değilken hiç yoktu ama suan hergün basım agrıyo 😥
Ayseguls İlaç kullanılmadığı için doğal yöntemlerle geçirmeye çalışabilirsiniz. https://www.google.com.tr/amp/s/www.kadinlarkulubu.com/forum/threads/migren-icin-alternatif-cozumler.10301/%3famp=1 Bu linkteki karabiber kolonyayı ben yıllardır yapıyorum faydasını çok gördüm deneyebilirsiniz
Herseeyinasli Canım bende öyleydim. Hamilelik hormonlarından kaynaklı ilk üç ay hormonlar sürekli yükseldiği için ağrılar şiddetli oluyor. Sonra ağrılar yavaş yavaş azaldı bende şu an 18 haftaya gireceğiz neredeyse ağrılarım yok. Ama ne yapsan geçmez biliyorum kaç gece acile gittim birşey yapmadılar. Parol veriyorlar sadece. Önereceğim şey temiz havaya çık ve biraz nefes egzersizi yap bana çok iyi geliyordu 🙏 biraz dayan azalacak ağrıların..