Sevgili anne adayları çok mutluyum kızımı kucağıma aldım. Şimdi sizlere anlatacağım. Buradan hep pozitif doğum hikayelerini okurken bana da nasip oldu çok şükür. Çarşamba günü öğlen uyandım her zaman ki gibi akıntım vardı sonra biraz kan gördüm temizledim tekrar akıntı kan geldi. Derken 1 - 2 saat devam etti doktorumu aradım. Kontrole çağırdı. Ama hala su gibi kanlı akıntı var. Aynı zamanda adet sancıları gibi ağrılar gelip gidiyor. Neuse Doktor Alttan muayene etti 2 cm açıklık var ultrasona aldı suyu fazla dedi. NST çekildi. Doğuma alalım hemen dedi. Ve ben 35+6 haftalığım. Hemen mi hazır değilim kuaföre gitmem lazım dedim sabaha beni çağırdı. Kuaförümü aradım sağolsun akıntım varken bile beni full ağda yaptı. Akşaama sancılar çoğaldı huzursuzum adet ağrılarına benziyor arka tarafıma bıçak gibi vuruyor otururken rahat edemiyorum. Gece eşimle hazırlandık hastaneye gittik. Bana suni sancı verildi ama dayanamıyorum her geçen dk maaf oluyorum dualar okuyorum ama açılmam 3 cm derken derken 4 cm oldu. Sonraa ebe benim suyumu patlattı 4 lt gibi bir su aktı sancı devam ediyor tekrar sancı odasına geçtimBen çığlıklar atıyorum duvarları yumrukluyorum. Bi sıkıntı oldu ebeler doktoru çağırdı doktor kontrol etti gitti tekrar geldi ve eşime bişey söyleyip gitti. Benim sancılar devam ediyor derken kakamın geldiğini hissettim hemen ebelere bağırdım kakam var dedim beni alıp doğuma götürdüler hazırladılar ıkınma bağırma nefes derken bebeğimin kafası göründü ben çığlık atıyorum doktorumuz bana IKINNN diye bağırıyor. Ama acıdan yeterli ıkınamıyorum. En son ebe dedi ki güzel ıkınırsan dikiş atılmaz hadi az kaldı hadi derken dediklerini yaptım ve çocuğum dünyaya geldi. 7 de suni sancı verildi 11.05 te bebeğimi dünyaya getirdim çok şükür. Allahım herkese kolay ve güzel doğum nasip etsin. Şimdi kızım 2.800 doğdı 2490 grama düştü annişler sarılık varmış tekrar hastaneye yatış yaptık. Buna da şükür Allahım herkesin yardımcısı olsun. Lütfen bize dua edin kızım sabah taburcu olsun. Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın. Herkese iyi geceler