Damla22306 aynen canım benim doktorunla görüş sana en faydalı en iyi bilgiyi o verecektir ♥️hepimizin hamileliği farklı bunyelerimiz farklı ,♥️🌸bizle ilgili en iyi şeyleri doktorlarımız biliyo ♥️benim bel ve kalça agrimdan başka hiç birşeyim olmadı diğerleri gayet normal ilerliyor Allah’a şükür …hatta belim çok ağrıyor dediğim zaman senin oğlun olacak derlerdi 🤭😂ama kızımız olacak Allah’ın izniyle ❣️ biraz bence cinsiyetle değilde bünye ile alakalı bu durumlar yaaa